понеділок, 16 листопада 2015 р.

ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ ОСНОВ ЗДОРОВ'Я

«Без здоров’я і мудрість незавидна, і мистецтво бліде, і сила в’яне, і багатство без користі, і слово безсиле».
Герофіл

11 листопада 2015 року на базі Кагарлицької ЗОШ І – ІІІ ступенів № 1 відбувся семінар-практикум для вчителів основ здоров’я «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках основ здоров’я як засіб формування практичної компетентності». Під час проведення семінару-практикуму розглядалися такі питання:



1.     Проектна діяльність учнів на уроках «Основи здоров’я»  (доповідач -  Шершень О.М., методист РМК).(докладніше).

2.     Здоров’я як джерело формування особистості в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського (доповідач - Демиденко С.В., голова РМО вчителів основ здоров’я).

3.     Впровадження здоров’язберігаючих технологій на уроках основ здоров’я. Обмін досвідом (доповідачі: Яренко Л.Л., вчитель Черняхівської ЗОШ І – ІІІ ст., Бабич Л.С., вчитель Горохуватської ЗОШ І – ІІ ст., Діхтяр Н.О., вчитель Слобідської ЗОШ І – ІІІ ст.).

4.     Домашнє завдання учнів як засіб підвищення якості освіти та розвитку обдарувань учнів (доповідач - Шершень О.М., методист РМК). (докладніше). 
            Методика подачі домашнього завдання. (докладніше)

5.     Методика проведення практичних робіт з основ здоров’я (доповідач - Шершень О.М., методист РМК).

6.     Мотивація учнів на вибір здорового способу життя, активну дію за правилами й вимогами збереження життя та зміцнення здоров’я (доповідач - Шепелявенко М.М, вчитель Ставівської ЗОШ І – ІІІ ст.).

Семінар пройшов у дружній та доброзичливій атмосфері. Учасники мали змогу познайомитись із здоров’язберігаючими технологіями, які використовують на своїх уроках Яренко Лариса Леонідівна, Бабич Лідія Сергіївна та Діхтяр Наталія Олександрівна, а також активно попрацювати над виконанням вправ.



Демиденко Світлана Володимирівна поділилася своїм досвідом щодо використання методу проектів на уроках основ здоров’я та показала приклади учнівських робіт. Микола Миколайович Шепелявенко продемонстрував присутнім, як можна залучати дітей не тільки до здорового способу життя, а й виховувати справжніх патріотів своєї країни завдяки участі в різноманітних конкурсах національно-патріотичного спрямування.




 

Можна сказати, що семінар-практикум був продуктивний: усі учасники взяли для себе певний багаж знань та отримали завдання додому.


Методист РМК Шершень О.М.

Немає коментарів: